OMOTENASHI – nowa jakość obsługi Klienta w Lexus Kraków
W Lexus Kraków od samego początku istnienia firmy przywiązujemy wielką wagę do jakości obsługi naszych Klientów. Nieprzerwanie od siedmiu lat jesteśmy liderem sprzedaży samochodów marki Lexus w Polsce, a także liderem jakości obsługi Klienta, co potwierdzają niezależne rankingi i zdobyte przez nas liczne nagrody. Jednak najcenniejsze dla nas jest zadowolenie i uśmiech naszych Klientów.
Od kwietnia 2016 roku Lexus Kraków na nowo definiuje pojęcie najwyższej jakości obsługi Klienta oraz ponownie wyznacza standardy w tym zakresie. To wszystko za sprawą implementacji filozofii omotenashi, wywodzącej się z Japonii – kraju, z którego pochodzi Lexus i w którym także produkowane są wszystkie modele Lexusa dostępne w Polsce.
Omotenashi to japońska filozofia gościnności, zgodnie z którą traktujemy każdego Klienta jak Gościa we własnym domu. Jest ona wyrażana w trzech filarach:
- przywiązujemy wagę do najdrobniejszych szczegółów,
- przewidujemy potrzeby naszych Gości,
- wyrażamy wdzięczność.
Cały Zespół Lexus Kraków jest w pełni przygotowany do podejmowania Państwa w naszym salonie w duchu omotenashi, a nad zachowaniem najwyższej jakości naszej obsługi czuwa Manager Omotenashi, Pan Tomasz Bogacki, który jest do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu +48 532 LEXUS1 (+48 532 537 891).